poniedziałek, 3 września 2012

Wakacyjne focie

Zrobiłam kilka zdjęć mojej Wisienki na wakacjach i po... 

I made some photos of my Cherry on holiday and after ...

 To zdjęcie bardzo mi się podoba, niestety wtedy nie zabrałam aparatu fotograficznego, więc zrobiłam zdjęcie telefonem (:

This photo I like, then unfortunately did not take a camera, so I did phone photo (:
 Na gałęzi przy kwiatach (:
 
On a branch with flowers (:
 -ale to słońce mocno świeci :3


-but the sun shines strongly :3
 Fryzurka którą zrobiłam. Mnie się podoba, a wiga i obitsu już zamówiłam, tyle że jeszcze nie przyszło, tak samo jak zimowy komplecik dla Wisienki ):

 I made a haircut. I like it, a wig and obitsu been ordered, but has not yet come, as winter set for Cherry ):
Muszę jeszcze popracować nad jakością zdjęć,
więc wybaczcie mi błędy (:

I have to work on the quality of your photos.
So forgive me photographic errors (:




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz